HÍREK, INFORMÁCIÓK

Tisztelt Utasaink!

Elküldhetik észrevételeiket, véleményeiket, tapasztalataikat, javaslataikat autóbusz járatainkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban (legyen szó hiányosságokról vagy megelégedettségről), ha levelet írnak nekünk!

Üzeneteik fontosak számunkra, amiket lehetőség szerint felhasználunk szolgáltatásaink fejlesztéséhez, a minőség javításához. Panaszaikat kivizsgáljuk, és az üzenet feladójának e-mail-ben választ küldünk! Ezért kérjük, hogy mindig pontosan adják meg nevüket és e-mail címüket, illetve egyéb elérhetőségüket!

Közönségszolgálati e-mail címünk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


 

A panaszok kezelése, intézése (kivonat a KMKK Zrt. Üzletszabályzatából)

1)
Az írásbeli panaszt, valamint a jegyzőkönyvben rögzített szóbeli panaszokat a Szolgáltató érdemben megvizsgálja. Annak eredményét és a tett intézkedéseket harminc napon belül írásban közli a panasz benyújtójával. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, azt megindokolja és írásban tájékoztatást ad a panaszosnak arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti és megadja azok elérhetőségét.

Ha a panasz kivizsgálása nem zárható le harminc napon belül, a Szolgáltató ezen időtartamon belül erről értesíti a bejelentőt és tájékoztatja a lezárás és eredményközlés várható időpontjáról. A végleges választ a Szolgáltató legkésőbb a panasz kézhezvételétől számított három hónapon belül megadja.

A korábbival azonos tartalmú, ugyanazon panaszos által tett ismételt, továbbá a névtelen adatokat tartalmazó panasz vizsgálata mellőzhető.

2)
Ha a panaszt nem az eljárásra jogosulthoz tették meg, azt a Szolgáltató nyolc napon belül az illetékesnek megküldi és erről a bejelentőt tájékoztatja.

3)
Ha a Szolgáltató a benyújtott panaszt elutasította, és azt a panaszos nem fogadta el, a panaszt a Szolgáltató további elbírálásra öt napon belül a Szolgáltató piacfelügyeletét ellátó Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz továbbítja.

4)
Ha a panaszt a Szolgáltató nem bírálta el, vagy a Szolgáltató panaszkezelési eljárása nem vezetett a panaszos számára kielégítő eredményre, azt a panaszos a Szolgáltató felügyeletét ellátó Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz viheti tovább.

 

Postai cím: 1440 Budapest, Pf.1.

Személyes ügyintézés helye: 1066 Budapest, Teréz körút 38.

E-mail buszos ügyekben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonszám: +36 (1) 373-1405

Ügyfélfogadás: telefonon egyeztetett időpontban.


Köszönjük közreműködésüket és megértésüket!